Xayaysiis, Dhiirrigelinta Online
CPM - waa maxay? Sida loo isticmaalo CPM ee advertising?
By abaabulka warbaahinta iyo olole advertising xaaladeed on shabakadda, advertiser kasta xisaabinaya ay qiyaasey miisaaniyadda. olole advertising Macaamiisha waxaa muhiim ah in la arko sida lacagta loo qoondeeyay hirgelintiisa, in lacag la qaatay iyo waxtarka ah oo ay ku waxaa loo isticmaalaa sida loogu tala galay. Xisaabinta ee ku oolnimada of advertising wax soo saarka ee qorshaynta warbaahinta ku salaysan dhowr tilmaamayaasha, mid ka mid ah taas oo ah index ee CPM. Waa maxay tiradaasi sida loo isticmaalo - ogaato hoos.
CPM - sababta ay lagama maarmaan tahay
Waa maxay advertising CPM, waxaa la yaqaano tan iyo qarnigii la soo dhaafay. module The isticmaalay dhammaan olole advertising in uu ka dhacay saxaafada. Publishing, saldhigyada telefishanka iyo raadiyaha weli isticmaalaan tiradaasi si ay u xisaabiso kharashka advertising. CPM waxaa loo isticmaalaa in kiiska marka ay timaado qiimaha advertising bandhigay ma aha hal meel, iyo kumanaan iibsada suurto gal. Isla mar ahaantaana, oo waxaa lagu shubaa wareegga xilli. The milkiilayaasha dhufto ee advertising shaqeyn karaa oo keliya marka ay wareegga iyo mowduuc diirada, sidaa darteed heerka CPM ay ka go'antahay, advertising, iyada oo la tixgelinayo qiimaha intaasu waxay ahayd wax soo saar leh.
CPM Qeexida
qeexidda A fudud ee CPM - qiimaha halkii kun waa. Waxay ka timaadaa magaca module erayada English Qiimaha-Per-Kun, halkaas oo M - tireedyada Roomaanka, taasoo la micno ah 1000. Sidaas darteed, su'aasha ah waxa CPM ah, baad u odhan kartaa in tani ay tahay qiimaha halkii kun dareenkaa ad. Markii ugu badan waxaa advertising on bogagga wargaysyada iyo jaraaidka, ayaa in ka badan inta badan waxaa la ciyaaray on raadiyaha ama akhriyi on channel TV - heerka ugu weyn ee factor this.
Xisaabinta ololaha online advertising CPM
On Internet ah, doorka of ad ee inta badan ciyaaraan calammo - kuwa pop-ups dhibsado, kuwaas oo sidaas oo caan ah oo la isticmaala, kaas oo lacag keeno milkiilaha dhufto ee advertising. The site ka badan oo caan ah, dad badan eegaya bogga this, advertising u qaalisan on this site ku kici doona macaamiisha.
Xayeysiiya xiiseynaya in tirada ugu badan ee suurtogalka ah ee dadka isticmaala arkay calanka. Sidaa darteed, waxa CPM ah, waxaa lagu xisaab muujin karaa sida soo socota:
CPM = (qiimaha guud ee si advertising ah) / (tirada la qorsheeyey ee views maalin kasta banner) * 1000.
Haddaba waxaa iska cad, CPM - waxa uu yahay. In advertising waa mid ka mid ah tilmaamayaasha ugu muhiimsan. advertiser An xisaabi kartaa inta lacag ee aad u baahan tahay inaad bixiso milkiilaha goobta si loo hubiyo in macluumaadka la muujiyay kun users on shabakada.
Arag, xisaab this loo qeexi karaa by tusaale fudud. Qiimaha gelinayn a banner on goobta of portal a waa, tusaale ahaan, $ 400 asbuucii, tirakoobka ee website-kan waxa ay muujinaysaa in toddobaadkii daalacanaya goobta ku saabsan 10 kun. Users. Sayidka, xisaab fudud siinayaa qiimaha ka mid ah:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 halkii kun dareenkaa macluumaadka xayeysiinta.
Xayeysiiya waa in ay fahmaan in mudaaharaad fudud ee banner ee website-ka mowduuc waa inta wargelin ah. Ma jirto ballan qaad in toban kun oo dadka oo dhan kuwaas oo soo booqday bogga, hubi inaad riix banner. haddii booqdaha u baahan doontaa in link to ama ma - waxay ku xiran tahay soo jiidashada of banner iyo macluumaadka la posted waxa on. Xarun kasta waxaa looga baahan yahay in ay bixiyaan dhammaan xogta si aad u xisaabiso doorasho CPM ah. Waa faa'iido in milkiilaha goobta, aad fahmi karto. Laakiin advertising, tayada iyo user dhamaadka xiiso leh waxaa ka mid ahaa in hawsha macaamiisha.
module Support CTR, hababka xisaabinta
Si loo yareeyo kharashka si ay u eegaan tilmaame kale - CTR index. Magaca sidoo kale waxay ka timaadaa luqadda Ingiriisiga oo buuxda ka dhawaajin sida heerka click-maraya a - heerka CTR. CTR aad muujinaysaa sida dad badan riixi on banner ah oo taga si macaamiisha page advertising ah. Sawirkan waxa uu ku xiran yahay sax ah goobta la doortay, maxaa yeelay, advertising u fiiriyaan haboon oo loo baahan yahay, ugu weyn suurtagalnimada in booqdaha xiiso macluumaadka iyo qasabno on banner. Habka of xisaabinta tilmaame waa sida soo socota:
CTR = (tirada dadka isticmaala in riixi on Raayada) / (tirada la qorsheeyey ee views maalintii Banner ah) * 100%.
Tusaale ahaan, haddii ay 20 kun oo qof oo arkay xayaysiinta ah, ayaa daba socday link a 800 isticmaala, ka dibna CTR la 800/20 000 * 100 = 4%, taas oo ka badan xadka hoose.
Siman xaqiijiyay in CTR ugu yar ee 3-5%. Haddii ka yar, ka dibna qiimaha halkii macaamiisha iman kara badnaan doonaa faa'iido la filayo, iyo advertising waxaa loo tixgelin doonaa natiijo la'aan.
Isticmaalka jirrabo
CPM waxaa loo isticmaali karaa marka la xulanayo dhagaystayaasha ah diirada u cidhiidhi ah. Tusaale ahaan, marka amro madal site banner waxay bixisaa macluumaad xayeysiiya ah oo ku saabsan da'da, jinsiga, meesha ay degan yihiin, danaha dhammaan martida ka diiwaan gashan. Sayidka banner la doonayo muuqataa oo kaliya in dadka isticmaala, kuwa on taas oo alaabta xayaysiis waxaa loo xisaabiyaa. Miisaaniyadda ee xilli waqti isku mid gubtay, dhaqaale ahaan iyo aad u badan si hufan.
Sidoo kale waa inaad xisaabta ku waxqabadka oo ka mid ah xubnaha joogtada ah. The marar badan booqdaha isku arka wax soo saarka ad isla, lacag ka badan waxaa soo gala ka xayeysiiya ah, laakiin macaamiisha ah ee macaamiisha ah ka this mar dambe ma noqdo. Sidaa darteed indices xisaabinta akhrin CPM iyo CTR lala falanqayn qoto dheer oo macluumaadka ay ka bixisay boosteejo advertising this inay keenaan natiijooyinka la doonayo in ay macaamiisha.
Qodob kale oo ay tahay in la tixgeliyo bilowga xilli ciyaareedka. Payment loo soo bandhigi karaa ama marka la eego CPM, ama CTR. In si kale loo dhigo, macaamiisha waa inay fahmaan nuxurka modulo advertising banner CPM - ma aha lacag, waayo, click ah, laakiin keliya ee advertising bandhig wax soo saarka
Gebogebadii
Markii la weydiiyay waxa ay tahay CPM ah, baad u odhan kartaa in doorashooyinkan waa mid ka mid ah kuwa ugu muhiimsan ee falanqaynta ee waxtarka xayaysiinta gaar ah, iyo sidoo kale waa in ay tixgeliyaan marka la xisaabinayo miisaaniyadda advertising ah. Xisaabta iyo caddadka xiriirrada eedeeyay macaamiisha iman kara macluumaad advertising ah, iyo kharashka meelaynta banner goobaha kala duwan leh mowduuc diiradda la mid ah gelin. Marka la eego oo xuduudaheedu waa kuwan, waxaa suurtagal ah in loo xisaabiyo oolnimada of boosteejo ah oo advertising gaar ah iyo si guul leh u yaqaaniin miisaaniyadda advertising ah.
Similar articles
Trending Now